Suche

Tisková informace #Elektrické nářadí
Sdílet tiskovou informaci

Tři noví partneři v „Power for All Alliance“

Maximální přidaná hodnota pro uživatele:

  • Známé značky, jako je Husqvarna, rozšiřují možnosti použití akumulátorového systému
  • Neustálé rozšiřování produktového portfolia – další výrobci budou následovat
  • Jeden akumulátor pro mnoho aplikací: Úspora místa, úspora peněz, ochrana životního prostředí
Pavel Roman

Pavel Roman >

X

Ještě větší rozmanitost aplikací, ještě více výrobců a produktů: „Power for All Alliance“, jedna z prvních akumulátorových aliancí různých značek s produkty provás dům i zahradu, nabídne uživatelům v budoucnu ještě více výhod: „Světově proslulá značka Husqvarna posílí naši ‚Power for All Alliance‘ v zahradním sektoru, naši partneři Kübler Workwear a PerfectPro otevírají uživatelům dvě nové oblasti použití v rámcinašeho 18V systému: vyhřívané pracovní oděvy a spotřební elektroniku,“ oznamuje Henk Becker, předseda představenstva Bosch Power Tools. „Power for All Alliance“, založená v roce 2020, jižzahrnuje deset známých a oblíbených značek se společným cílem: Poskytnout uživatelům nejlepší a nejširší 18V systém napříč značkami a tím i maximální přidanou hodnotu. Jeden akumulátor a jedna nabíječka pro všechny aplikace doma i na zahradě pro produkty Bosch, Gardena, Gloria, Wagner, Rapid, Flymo, Steinel a v budoucnu také Husqvarna, Kübler Workwear a PerfectPro: To šetří uživateli místo a peníze a zároveň chrání životní prostředí.

Akumulátorový systém od společnosti Bosch přesvědčuje partnery a uživatele

"Jsme velmi rádi, že se můžeme připojit k alianci ‚Power for All Alliance‘, protože víme, že mnoho uživatelů chcesilný a spolehlivý akumulátor, který mohou flexibilně používat ve svých zařízeních doma a na zahradě. Jeden systém na rozdíl od několika je šetrnější k životnímu prostředí a také šetří peníze uživatelů," říká Sofia Axelssonová, prezidentka divize Residential Europe/Pacific společnosti Husqvarna Forest and Garden. Dieter Gorff, vedoucí prodeje ve společnosti Kübler Workwear, je rovněž přesvědčen o akumulátorové alianci: "Díky ‚Power for All Alliance‘ vytváříme zcela nové prodejní impulsy a zcela nové možnosti využití pro naše koncové uživatele."
Zpočátku plánujeme na trh uvést bundu "Smart Textiles" s funkcí vyhřívání a indukčního nabíjení chytrých telefonů – první produkt v portfoliu napájenýakumulátory. Cílem je neustále rozšiřovat sortiment produktů pro kutily, aby bylo možné této cílové skupině nabízet stále širší sortiment. Robin Vrijland, generální ředitel společnosti PerfectPro, je také nadšený myšlenkou šetřit životní prostředí používáním jednoho akumulátoru v různýchzařízeních. A o příležitostech, které se tím otevírají pro rozvoj nových segmentů zákazníků. "Doposud jsme se zaměřovali na nabídku odolných audio zařízení pro použití na stavbách. Prostřednictvím ‚Power for All Alliance‘ a našeho outdoorového rádia oslovíme v budoucnu koncové spotřebitele s aktivním životním stylem a zpřístupníme naše odolné výrobky širšímu okruhu uživatelů."

Úspěch díky inovacím a spolupráci

Očekává se, že do začátku roku 2023 bude na trhu více než 30 milionů akumulátorů značky Bosch "Power for All" - tyto 18V baterie jsou kontinuálně kompatibilní od roku 2007. Kromě toho se portfolio produktů aliance "Power for All Alliance" rozšíří na více než 100 produktů. Samotná společnost Bosch rozšíří do konce letošního roku svůj sortiment v oblasti Home & Garden o více než 40 procent na přibližně 60 druhů nářadí. "S inovacemi, jako je naše akumulátorová hustilka UniversalPump 18V, otevíráme nové segmenty a výrazně zvyšujeme flexibilitu našich uživatelů," je přesvědčen Henk Becker. "Naše vize zlepšování kvality života lidí je pro nás hnacím motorem a spojuje nás dohromady." Již nyní probíhají jednání s dalšími partnery pro spolupráci – s cílem pokrýt stále více oblastí použití a řídit se Bosch sloganem „Stvořeno pro život“.

Změny jsou vyhrazeny.

Kontakt pro novináře:
Adéla Lišková
Tel.: +420 728 360 250
Email: Adela.Liskova@cz.bosch.com

Robert Bosch Power Tools GmbH, divize skupiny Bosch, je světovou jedničkou na trhu elektrického nářadí, zahradního nářadí, příslušenství a měřící techniky. V roce 2022 dosáhla tato divize se svými 20 000 zaměstnanci obratu 5,9 miliard eur, z čehož 90 procent získala mimo území Německa. Se značkami jako jsou Bosch a Dremel se divize zaměřuje především na potřeby uživatelů a silný inženýrský vývoj. Jádrem úspěchu je síla a rychlost inovací: V roce 2024 se divize Elektrické nářadí chystá uvést na trh více než 100 inovací ve všech čtyřech segmentech: Elektrické nářadí, Zahradní technika, Příslušenství a Měřicí technika.

Bosch Group je mezinárodní společnost nabízející technologie a služby s přibližně 428.000 zaměstnanci po celém světě (stav: 31.12.2023). Obrat firmy za rok 2023 dosáhly podle předběžných čísel hodnoty více než 91,6 miliard eur. Aktivity Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Díky své kompetenci v oblasti senzoriky, softwaru a služeb a také vlastního IoT cloudu je firma schopna nabídnout svým zákazníkům propojená řešení nad rámec domény od jednoho dodavatele. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Ty buď disponují umělou inteligencí (AI) nebo jsou vyvíjeny nebo vyráběny s její pomocí. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Skupina Bosch zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 470 dceřiných a regionálních společností v cca 60 zemích. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem budoucího růstu společnosti je její inovační síla. Ve 136 pobočkách po celém světě zaměstnává Bosch přibližně 90 000 pracovníků ve výzkumu a vývoji, z toho zhruba 48 000 softwarových inženýrů.

Více informací na www.bosch.com, www.bosch.cz, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.cz, twitter.com/BoschPress.

Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 394 500 lidí (k 31. 12. 2020). Obrat firmy za rok 2020 dosáhl podle předběžných výsledků hodnoty 71,6 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 440 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 73 000 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 126 lokalitách po celém světě a zhruba 30 000 softwarových inženýrů.

Více informací na www.bosch.com, www.bosch.cz, www.iot.bosch.com, press.bosch.cz, twitter.com/BoschPresse.

Stále hledáte něco?