Suche

#LikeABosch:Hvězda IoT je zpátky aby zatopila pod kotlem!

Bosch zahajuje topnou sezónu novým rapovým videoklipem

  • „Heat smart #LikeABosch“ je návratem hvězdy IoT Bosch na obrazovky.
  • IFA 2019: zahájení sezóny s inteligentním a propojeným topným systémem EasyControl.
  • Další hlavní témata Bosch na IFA 2019: nová řešení pro propojenou domácnost a ohleduplný životní styl.

Stuttgart/Berlín, Německo – Heat smart #LikeABosch. S tímto poselstvím se na scénu vrací Shawn – oknírkovaná hvězda IoT úspěšné celosvětové image kampaně Bosch. V řadě zemí světa právě začíná topná sezóna a dodavatel technologií a služeb představuje další úderné video na veletrhu spotřební elektroniky IFA v Berlíně. Rapující hvězda IoT se v něm vrací z cest zpátky do svého domu, který je předem vytopený díky propojeným řešením od společnosti Bosch. Ve svém proslaveném hip-hopovém stylu ovládá Shawn skrze aplikaci na telefonu chytrý ovladač vytápění EasyControl pomocí kterého bez námahy nastavuje teplotu v jednotlivých místnostech – ještě předtím, než překročí práh svého domu.

Bosch na IFA 2019: inteligentní konektivita pro ohleduplný životní styl

Jedinečnost této propojené technologie spočívá v tom, že využívá detekci přítomnosti k automatickému předehřívání domácnosti, jakmile se uživatel dostane do její blízkosti. Chytrý ovladač EasyControl v kombinaci s aplikací na telefon nabízí také pohodlné ovládání jednotlivých místností a usnadňuje nastavení vytápění odkudkoliv na světě.

Kromě ovladače EasyControl představí Bosch na letošním veletrhu IFA řadu dalších řešení pro domácnost. Ty mimo jiné zahrnují kouřový alarm nové generace Twinguard, který je nyní možné ovládat pomocí aplikace Bosch Smart Home. Pokud se alarm spustí, do telefonu se okamžitě odešle zpráva. Kromě toho Bosch představí inovace pro předcházení plýtvání potravinami a pro ohleduplný životní styl. Ty se týkají kuchyňských pomocníků vybavených umělou inteligencí až po inteligentní, snadno ovladatelné pračky a sušičky a první pylový filtr pro digestoře Bosch.

Virálový úspěch IoT následuje skutečný úspěch na trhu

Jako přední dodavatel v oblasti IoT hodlá Bosch pokračovat v kampani #LikeABosch a navázat tak na její úspěch: první video, které bylo zveřejněno v lednu 2019, má již přes 40 miliónů online zhlédnutí a zařadilo se mezi deset nejúspěšnějších reklamních spotů na webu (virálů) v roce 2019. Bosch neustále rozšiřuje svou pozici předního dodavatele v oblasti IoT: v roce 2018 společnost prodala 38 milionů produktů propojených s internetem. V současnosti se 20 procent z přibližně 27 000 softwarových vývojářů zaměřuje výhradně na IoT. Bosch očekává, že celosvětový trh IoT bude do roku 2020 růst ročně o 35 procent na celkových 250 miliard USD. To je také důvod, proč si společnost dala ambiciózní cíle a chce do té doby propojit všechna svá elektronická zařízení s internetem. Kromě toho budou pro každé zařízení nabízeny datové služby, přičemž zde hraje klíčovou roli umělá inteligence.

Další informace o kampani #LikeABosch najdete na iot.bosch.com.

Kontakt pro novináře:

Katharina Hogh-Binder
Tel.: +49 711 811-92571
Twitter: @ka_hoghbinder

Bosch na veletrhu IFA 2019

TISKOVÁ KONFERENCE: Středa, 4. září 2019, 12:00 na stánku Bosch v hale 3.1 (101)

STÁNEK: Pátek až středa, 6. – 11. září 2019 v hale 3.1, stánek 101

SLEDUJTE hlavní témata Bosch na IFA 2019 na Twitteru: #IFA2019

Otevírací doba IFA: 6. – 11. září 2019, 10:00 – 18:00 hod.

Tags: Shawn, topení, kampaň, #LikeABosch, EasyControl, IoT

Bosch Group je vedoucím mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Společnost celosvětově zaměstnává na 410 000 lidí (k 31. 12. 2018). Prodej firmy za rok 2018 dosáhl hodnoty 78,5 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility Solutions, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. Jako přední společnost v oblasti Internetu věcí, Bosch nabízí inovativní řešení pro chytré domácnosti, chytrá města, propojenou mobilitu a propojený průmysl. Využívá svých znalostí senzorových technologií, softwaru a služeb, také svůj vlastní IoT cloud k tomu, aby zákazníkům nabídnul propojená řešení napříč oblastmi – a to z jediného zdroje. Strategickým cílem Bosch Group je přinášet inovace pro propojený život. Bosch zlepšuje kvalitu života na celém světě díky výrobkům a službám, které jsou inovativní a budí nadšení. Stručně řečeno, Bosch vytváří technologie, které jsou „Stvořené pro život“. Bosch Group zahrnuje společnost Robert Bosch GmbH a přibližně 460 dceřiných a regionálních firem ve více než 60 zemích světa. Po započtení prodejních a servisních partnerů pokrývá globální vývojářská, výrobní a obchodní síť společnosti Bosch téměř všechny země. Základem pro budoucí růst firmy je její inovační síla. Bosch zaměstnává 68 700 pracovníků v oblasti výzkumu a vývoje ve 130 lokalitách po celém světě.

Společnost byla v roce 1886 založena Robertem Boschem (1861–1942) ve Stuttgartu jako „dílna pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“. Obchodně-právní struktura společnosti Robert Bosch GmbH zajišťuje podnikatelskou samostatnost Bosch Group. To umožňuje společnosti dlouhodobě plánovat a investovat do důležitých podnikatelských záměrů pro zabezpečení budoucnosti. 92 procent majetkových podílů Robert Bosch GmbH patří veřejně prospěšné společnosti Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadaci Roberta Bosche. Většinová hlasovací práva má však společnost Robert Bosch Industrietreuhand KG, která má zároveň také právo vykonávat funkci společníků. Ostatní podíly a hlasovací práva má rodina Boschových a Robert Bosch GmbH.

Více informací na www.bosch.com, www.bosch.cz, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.cz, www.twitter.com/BoschPress.

Stále hledáte něco?