Hildesheim, Německo - Větší, vizuálně přitažlivější a s ještě větším množstvím funkcí. Digitální displeje se stávají klíčovým prvkem kokpitů vozidel. Řidiči ani cestující nechtějí být bez funkcí displeje a ovládacích prvků, které si nyní užívají na zařízeních, jako jsou chytré telefony a televizory. Ale je toho mnohem víc: v kokpitech budoucnosti budou digitální displeje hrát klíčovou roli v interakci mezi řidiči a jejich vozidly. Bosch se svými novými produkty v oblasti 3D displeje reaguje na tento trend. Produkty využívají pasivní 3D technologii k vytvoření realistického trojrozměrného efektu, který umožňuje oproti zobrazení na běžných obrazovkách rychlejší zachycení vizuálních informací. „Z displejů se ve stále větší míře stávají interaktivní systémy, které mohou lépe předvídat individuální potřeby řidičů,“ říká Dr. Steffen Berns, prezident Bosch Car Multimedia. „To představuje pro Bosch obrovský obchodní potenciál.“ Prognózy naznačují, že globální trh v oblasti displejů ve vozidlech se do roku 2025 zdvojnásobí z 15 miliard dolarů (13,4 miliard eur) na 30 miliard dolarů (26,7 miliard eur) (zdroj: Global Market Insights). Ať už jsou zakřivené, vybavené organickými LED (OLED) nebo volně konfigurovatelné - Bosch neustále udává směr pro displeje ve vozidlech.
Bosch Group je předním mezinárodním dodavatelem technologií a služeb. Celosvětově zaměstnává zhruba 417 900 zaměstnanců (stav k 31. 12. 2024). Podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2024 obratu ve výši 90,5 miliardy eur. Činnost Bosch Group se dělí do čtyř obchodních oblastí: Mobility, Průmyslová technika, Spotřební zboží a Energetika a technika budov. V rámci své obchodní činnosti se zaměřuje na využívání technologií k utváření globálních trendů, jako jsou automatizace, elektrifikace, digitalizace, konektivita a udržitelnost. Díky široké diverzifikaci napříč různými regiony a průmyslovými odvětvími posiluje svou schopnost inovovat a adaptovat se na měnící se trhy. Využívá svou expertízu v oblasti senzorových technologií, softwaru a služeb, aby zákazníkům nabídla komplexní řešení z jediného zdroje. Odborné know-how využívá také v oblasti konektivity a umělé inteligence k vývoji a výrobě uživatelsky přívětivých a udržitelných produktů. Díky technologiím, které jsou „Stvořeny pro život“, chce Bosch přispívat ke zlepšení kvality života a k ochraně přírodních zdrojů. Skupinu Bosch tvoří společnost Robert Bosch GmbH a zhruba 470 dceřiných a regionálních společností ve více než 60 zemích. Včetně prodejních a servisních partnerů pokrývá celosvětová výrobní, inženýrská a prodejní síť Bosch téměř všechny země světa. Základem budoucího růstu společnosti je její inovační síla. Ve 136 pobočkách po celém světě zaměstnává Bosch přibližně 86 900 pracovníků ve výzkumu a vývoji, z toho zhruba 48 000 softwarových inženýrů.
Společnost byla v roce 1886 založena Robertem Boschem (1861–1942) ve Stuttgartu jako „dílna pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“. Obchodně-právní struktura společnosti Robert Bosch GmbH zajišťuje podnikatelskou samostatnost Bosch Group. To umožňuje společnosti dlouhodobě plánovat a investovat do důležitých podnikatelských záměrů pro zabezpečení budoucnosti. 94 procent majetkových podílů Robert Bosch GmbH patří veřejně prospěšné společnosti Robert Bosch Stiftung GmbH / Nadaci Roberta Bosche. Většinová hlasovací práva má však společnost Robert Bosch Industrietreuhand KG, která má zároveň také právo vykonávat funkci společníků. Ostatní podíly a hlasovací práva má rodina Boschových a Robert Bosch GmbH.
Více informací na www.bosch.com, www.bosch.cz, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.cz, twitter.com/BoschPress.